Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gorzowski Rynek Hurtowy Spółka Akcyjna

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES

 

Gorzowski Rynek Hurtowy S.A

Obowiązujące od 25 maja 2018 roku Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych „RODO”- regulacja unijna, zobowiązuje nas do zapewnienia jednakowego, wysokiego poziomu ochrony danych osobowych w całej Unii Europejskiej.

Gorzowski Rynek Hurtowy S.A  z siedzibą w Gorzowie Wlkp., przykłada dużą wagę do poszanowania prywatności i bezpieczeństwa użytkowników w zakresie danych osobowych, które użytkownicy powierzają GRH S.A. w toku współpracy korzystając z oferty Spółki, w tym poprzez odwiedzanie domeny Spółki.  GRH S.A. stosuje nowoczesne środki techniczne i rozwiązania organizacyjne zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO). Chcąc zachować przejrzystość w zakresie podstawy i sposobu przetwarzania danych osobowych przedstawiamy Państwu Politykę Prywatności i Politykę Cookies obowiązującą w Spółce.

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Gorzowski  Rynek Hurtowy S.A. rozumie wartość danych osobowych i odpowiedzialnie podchodzi do bezpieczeństwa ich przetwarzania. Z uwagi na rozpoczęcie obowiązywania RODO pragniemy poinformować, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gorzowski  Rynek Hurtowy S.A. ul. Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.

Można się z nami kontaktować listownie (adres podany wyżej), mailowo:  grh@grh.pl   lub telefonicznie  695 308 352.

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail  iod@grh.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.

 

CEL PRZETWARZANIA DANYCH

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnych umów o najem powierzchni  lokalowych i  reklamowych  tzn. realizacji złożonych przez Państwa zamówień lub wykonania na Państwa rzecz umowy a także: przesyłania rozliczeń (faktur) za w/w usługi. Dlatego też Państwa dane osobowe planujemy przetwarzać przez czas naszej współpracy (ewentualny dłuższy okres przechowywania danych osobowych może wynikać z okresów przedawnienia roszczeń lub ciążących na nas z mocy prawa obowiązków, np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

 

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

W zależności od celu, w jakim przekazaliście nam Państwo Swoje dane osobowe, będziemy je przechowywać przez okres niezbędny do realizacji świadczonej na rzecz Państwa usługi, realizacji zawartej umowy, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu. Co do zasady termin przechowywania danych nie będzie dłuższy niż 6 lat, chyba że termin przedawnienia roszczeń jest dłuższy lub przepisy prawa wymagają dalszego przechowywania określonej kategorii danych.

W przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest uprzednio wyrażona przez Państwa zgoda, przekazane dane będziemy przetwarzać do czasu jej wycofania.

W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, Państwa dane będą przetwarzane do czasu realizacji tego interesu lub wniesienia przez Państwa sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych.  W przypadku danych przetwarzanych w ramach monitoringu wizyjnego okres ich przechowywania będzie wynosił co do zasady do 14 dni od dnia nagrania, a jeżeli nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator Danych Osobowych dowie się, iż mogą one stanowić dowód w takim  postępowaniu, wówczas termin przechowywania danych osobowych zostanie przedłużony do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

Po upływie okresów, o których mowa powyżej, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe są trwale usuwane, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.

 

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcą danych jest Gorzowski Rynek Hurtowy S.A. , upoważnieni pracownicy oraz Podmiot, z którym GRH S.A  posiada podpisaną umowę – w zakresie obsługi informatycznej.

Dane osobowe mogą być przekazywane również podmiotom, które zgodnie z przepisami nie są uznawane za odbiorców danych, tj. organom publicznym, które mogą otrzymywać dane osobowe pozyskane w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Takimi podmiotami mogą być zwłaszcza organy ścigania oraz sądy.

 

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ GRH S.A.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych na gruncie RODO przysługują Państwu określone uprawnienia:

- mają Państwo prawo do informacji, jakie dane osobowe Państwa dotyczące są przez nas przetwarzane oraz do otrzymania kopii tych danych (prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne możemy naliczyć opłatę;

- jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) mają Państwo prawo zażądać ich sprostowania;

- w pewnych sytuacjach mogą Państwo zwrócić się do nas o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być nam potrzebne do celów, o których informowaliśmy; kiedy skutecznie zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych (o ile nie mamy prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem; albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z ciążącego na nas obowiązku prawnego;

- przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;

- w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane są przez nas na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z nami, mają Państwo prawo przenieść swoje dane do innego administratora;

- jeśli uznają Państwo, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lub nie potrzebujemy już określonych danych, mogą Państwo także zażądać, abyśmy przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) nie dokonywali na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywali.

 

PLIKI COOKIES

Są to małe pliki tekstowe, zwane ciasteczkami, pochodzące z witryny www zapamiętywane przez przeglądarkę internetową użytkownika serwisu. Pliki cookies dzielą się na tymczasowe – pamiętane do czasu zamknięcia przeglądarki i cookies z określonym terminem wygaśnięcia, które są zapisywane na przeglądarkę na dłużej. Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje pliki cookies. Użytkownik możesz zazwyczaj ustawić przeglądarkę tak, aby usuwała lub odrzucała pliki cookies innych firm i stron trzecich. Jeśli Użytkownik zdecyduje się usunąć lub odrzucić pliki cookies, może to wpłynąć na dostępność i funkcjonalność naszych Usług. Każdy Użytkownik, który nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies obowiązany jest do zmodyfikowania ustawień przeglądarki internetowej. Konfiguracja systemu umożliwiająca korzystanie z plików cookies oznacza zgodę na przechowywanie przez GRH S.A.

Strona GRH S.A  wykorzystuje pliki cookie w celu:

– dopasowania strony do potrzeb Użytkowników

– obsługi statystyk strony i prowadzenie analiz

– zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłego działania

– optymalizacji korzystania z serwisu

 

ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

 

GRH S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany, modyfikacji, uzupełnienia lub usuwania treści z Polityki Prywatności, o czym Użytkownicy zostaną niezwłocznie poinformowani.

 

 

Szanowni Państwo

 

Obowiązujące od 25 maja 2018 roku Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych „RODO”- regulacja unijna, zobowiązuje nas do zapewnienia jednakowego, wysokiego poziomu ochrony danych osobowych w całej Unii Europejskiej.

Gorzowski  Rynek Hurtowy S.A. rozumie wartość danych osobowych i odpowiedzialnie podchodzi do bezpieczeństwa ich przetwarzania. Z uwagi na rozpoczęcie obowiązywania RODO pragniemy poinformować, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gorzowski  Rynek Hurtowy S.A. ul. Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.

Można się z nami kontaktować listownie (adres podany wyżej), mailowo:  grh@grh.pl   lub telefonicznie  695 308 352

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail  iod@grh.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnych umów o najem powierzchni  lokalowych i  reklamowych  tzn. realizacji złożonych przez Państwa zamówień lub wykonania na Państwa rzecz umowy a także: przesyłania rozliczeń (faktur) za w/w usługi. Dlatego też Państwa dane osobowe planujemy przetwarzać przez czas naszej współpracy (ewentualny dłuższy okres przechowywania danych osobowych może wynikać z okresów przedawnienia roszczeń lub ciążących na nas z mocy prawa obowiązków, np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

W związku z przetwarzaniem danych osobowych na gruncie RODO przysługują Państwu określone uprawnienia:

- mają Państwo prawo do informacji, jakie dane osobowe Państwa dotyczące są przez nas przetwarzane oraz do otrzymania kopii tych danych (prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne możemy naliczyć opłatę;

- jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) mają Państwo prawo zażądać ich sprostowania;

- w pewnych sytuacjach mogą Państwo zwrócić się do nas o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być nam potrzebne do celów, o których informowaliśmy; kiedy skutecznie zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych (o ile nie mamy prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem; albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z ciążącego na nas obowiązku prawnego;

- przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;

- w przypadku, gdy Państwa dane osobowe przetwarzane są przez nas na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z nami, mają Państwo prawo przenieść swoje dane do innego administratora;

- jeśli uznają Państwo, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lub nie potrzebujemy już określonych danych, mogą Państwo także zażądać, abyśmy przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) nie dokonywali na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywali.

 

   /-/ Prezes Zarządu

 

 

Klauzula informacyjna dot. monitoringu

Zgodnie z Art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679

z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO), przekazujemy poniższe informacje:

 

Tożsamość Administratora

Administratorem danych jest Gorzowski Rynek Hurtowy S.A  z siedzibą w Gorzowie Wlkp. , ul. Targowa 11.

Dane kontaktowe Administratora

Z administratorem można się kontaktować poprzez adres e-mail grh@grh.pl lub telefonicznie nr tel. 695 308 352.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail   iod@grh.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.

Cele przetwarzania i podstawa prawna

Pana/Pani dane osobowe w postaci wizerunku są przetwarzane w ramach monitoringu wizyjnego, tj. za pomocą urządzeń rejestrujących obraz( bez dźwięku).

Powyższe dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych celów ADO, którymi są:

•             Ochrona osób i mienia na terenie GRH S.A w Gorzowie Wlkp. – monitoring wizyjny - kamery zewnętrzne obejmujący teren Targowiska  oraz placu parkingowego.

 

Odbiorcy danych

Odbiorcą danych jest Gorzowski Rynek Hurtowy S.A., upoważnieni pracownicy oraz  podmiot , z którym GRH S.A. posiada podpisaną umowę – w zakresie obsługi informatycznej.

Dane osobowe mogą być przekazywane również podmiotom, które zgodnie z przepisami nie są uznawane za odbiorców danych, tj. organom publicznym, które mogą otrzymywać dane osobowe pozyskane w drodze monitoringu w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Takimi podmiotami mogą być zwłaszcza organy ścigania oraz sądy.

Okres przechowywania danych

a)           Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 14 dni od dnia nagrania;

b)           jeżeli nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub ADO dowie się, iż mogą one stanowić dowód w takim postępowaniu, wówczas termin przechowywania danych osobowych zostanie przedłużony do czasu prawomocnego zakończenia postępowania;

c)            po upływie okresów, o których mowa w pkt a i b, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe są trwale usuwane, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.

Prawa podmiotów danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do: 1) sprostowania (poprawienia) danych , w zakresie i na zasadach określonych w art. 16 RODO;

2) usunięcia danych, w zakresie i na zasadach określonych w art. 17 RODO;

3) ograniczenia przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwania danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 18 RODO;

4) dostępu do danych (wnosząc o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 15 RODO;

5) przeniesienia danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 20 RODO;

6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych w zakresie i na zasadach określonych w art. 21 RODO.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi w zakresie przetwarzania jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa

Pozostałe informacje

Teren monitorowany został oznaczony tablicami informacyjnymi.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem

tel. 695 308 352  lub adresem Gorzowski Rynek Hurtowy S.A  z siedzibą w Gorzowie Wlkp. , ul. Targowa 11.

 

 

 

Klauzula informacyjna RODO dot. wystawiania faktur

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

Tożsamość Administratora

Administratorem danych jest Gorzowski Rynek Hurtowy S.A.  z siedzibą w Gorzowie Wlkp. , ul. Targowa 11.

Dane kontaktowe Administratora

Z administratorem można się kontaktować poprzez adres e-mail grh@grh.pl lub telefonicznie nr tel. 695 308 352.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail mail  iod@grh.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.

Cele przetwarzania i podstawa prawna

Celem zbierania danych jest wystawienie faktury zgodnie z art. 106e pkt.1 ustawy o podatku od towarów i usług  z dnia 11.03.2004r.(tj. Dz.U. 2018 rok poz.2174 z póź. zmianami) oraz art. 6 ust 1 pkt c . ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Odbiorcy danych

Dane podane przez Panią/Pana mogą zostać udostępnione odpowiednim organom kontroli zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku wyrażenia woli otrzymania faktury w formie korespondencyjnej Pana/Pani dane będą udostępnienie Poczcie Polskiej S.A.  oraz doręczycielowi w zakresie niezbędnym do zaadresowania korespondencji.

Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z art. 112 ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 §1 Ordynacji podatkowej a następnie będą archiwizowane.

Prawa podmiotów danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do: 1) sprostowania (poprawienia) danych , w zakresie i na zasadach określonych w art. 16 RODO;

2) usunięcia danych, w zakresie i na zasadach określonych w art. 17 RODO;

3) ograniczenia przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwania danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 18 RODO;

4) dostępu do danych (wnosząc o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 15 RODO;

5) przeniesienia danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 20 RODO;

6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych w zakresie i na zasadach określonych w art. 21 RODO.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi w zakresie przetwarzania jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wystawienia faktury VAT. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wystawienie faktury VAT. Otrzymanie faktury jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości powyższych zapisów

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DO ZAWIERANYCH UMÓW

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

Tożsamość Administratora

Administratorem danych jest Gorzowski Rynek Hurtowy S.A z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Targowa 11.

Dane kontaktowe Administratora

Z administratorem można się kontaktować poprzez adres e-mail : grh@grh.pl lub telefonicznie nr tel. 695 308 352.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail  iod@grh.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.

Cele przetwarzania i podstawa prawna

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, której Pani/Pan  jest stroną. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B RODO). Administrator wymaga podania wyłącznie danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

Odbiorcy danych

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas: trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu; wykonywania obowiązków prawnych przez Spółkę; w którym przepisy nakazują Spółce przechowywać dane; w którym Spółka może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez Spółkę.

Prawa podmiotów danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do: 1) sprostowania (poprawienia) danych , w zakresie i na zasadach określonych w art. 16 RODO; 2) usunięcia danych, w zakresie i na zasadach określonych w art. 17 RODO; 3) ograniczenia przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwania danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 18 RODO; 4) dostępu do danych (wnosząc o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych), w zakresie i na zasadach określonych w art. 15 RODO; 5) przeniesienia danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 20 RODO; 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych w zakresie i na zasadach określonych w art. 21 RODO.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi w zakresie przetwarzania jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy oraz jest dobrowolne, ich niepodanie może skutkować nie zawarciem umowy.